Mindenkinek:

Ha gondod, kérdésed, panaszod van, vagy más egyéb, erre mindig írhatsz!!!:)


Elérhetőségeim
: itt a blogon,

vagy E-mail-be: krisztikee15@freemail.hu

2011. július 19., kedd

Néhány közlendő....

Sziasztok!!

Azért írok most ide, hogy közöljek veletek néhány dolgot.

Élőszőr - a következő fejezet készülőben van....most úgy állok vele, hogy tudom, hogy mit írjak le, csak még meg kell fogalmaznom. Sietek vele ahogy tudok:)

Másodszor  -  Versenyzők: ha kész vagytok a novellával, akkor küldhetitek!!!

És most...

A verseny nyereményei:

I. helyezett: 3 hónapig hirdetem a blogját, jól látható helyen + díj + oklevél

II. helyezett: 2 hónapig hirdetem a blogját, jól látható helyen + díj + oklevél

III. helyezett: 1 hónapig hirdetem a blogját , jól látható helyen + díj + oklevél

Mindenki: oklevél

+

Ha szeretnéd, hogy majd a novelládat kirakjam az oldalamra, azt írd meg nekem üzenetbe!!:)


Beküldése határidő: Augusztus 28(vasárnap) 



Figyelem!!!

A díjat és az oklevelet nem lehet továbbküldeni!!!!

Ennyit szerettem veletek közölni!!
Ha valami nem világos írjatok, és válaszolok kérdésedre/kérdéseidre
Puszi Kriszti

6 kommentet kaptam:

Névtelen írta...

Szia!
Hogy érted azt, hogy jól látható helyen hirdeted a blogot?
Hol hirdeted? (már ha valaki nyer)

Kriszti:) írta...

Szia!
Ahol ha valaki ide jön , az jól látja, valahol fent képzeltem el

B. P. Haidey írta...

Szia!
Kérdéseim:
Csak valós lehet a történet?
Csak idei nyári élmény lehet?

Köszi a választ!
Hédi

Kriszti:) írta...

Szia!
Nekem mindegy, hogy valós-e, hisz nem tudom ellenőrizni, hogy megtörtént-e veled, de hihető legyen.
Nem, de akkor írd oda, hogy mikor történt!
Kriszti

B. P. Haidey írta...

Oké. Köszi. Valós lesz. :) Csak 10 éve történt. Na majd meglátod.

Kriszti:) írta...

Rendben várom:)

Megjegyzés küldése