Mindenkinek:

Ha gondod, kérdésed, panaszod van, vagy más egyéb, erre mindig írhatsz!!!:)


Elérhetőségeim
: itt a blogon,

vagy E-mail-be: krisztikee15@freemail.hu

2011. november 12., szombat

Tudtátok??

Sziasztok!


Tudom, hogy nagyon régóta nem írtam bejegyzést, de nagyon sok a suliba a tanulnivaló.., dolgozat.., ilyesmik. 


Remélem megértitek:)


De nem is ezért írok most nektek, 


hanem...


Nem tudom, hogy ti, hogy  vagytok vele, de teljesen olyan mintha most kezdtük volna a tanévet, pedig már lassan november közepét írunk! 
Gondolom ti is már nagyon sok dolgozatot írtatok, sokat feletettek...
De mégis nem tudom, hogy ti számoljátok-e a heteket - na jó bevallom én nem nagyon -de tudomásomra jutott egy információ amit gondoltam megosztok veletek itt és most.


2011. 11. 11-én, pénteken dupla német órával kezdünk. A második német óra, szerintem egy kicsit lájtosra sikeredett, mivel összesen 3 vagy 4 feladatott kaptunk az órára. Csináltuk a feladatokat.. közben beszélgettünk.., és akkor mondta a tanárnő,


hogy


tudjátok-e, hogy az első félévből már csak 7 HÉT van? O.O


Amikor elhangzott ez a kérdés a szemem kikerekedett, és ez futott át az agyamon "már csak ilyen kevés?" - másokon is láttam, hogy újnak hangzott a kijelentés.

Feltennék nektek pár kérdést, ha nem baj!:)

Ti tudtátok ezt??
Nektek, hogy megy a suli?? - nekem szerencsére jól:)
És, hanyadik osztályba jártok?? - én a 11/f-be


Puszilok mindenkit!!:D


0 kommentet kaptam:

Megjegyzés küldése