Mindenkinek:

Ha gondod, kérdésed, panaszod van, vagy más egyéb, erre mindig írhatsz!!!:)


Elérhetőségeim
: itt a blogon,

vagy E-mail-be: krisztikee15@freemail.hu

2011. május 6., péntek

Bella kalandos élete/2

2.fejezet

*** 3 héttel később ***
Aznap a kórházban elég sok beteg és kismama érkezett. Köztük volt Rebeca is.
Mert eljött a nagy nap amire mindannyian vártak.
Rebecának még gyorsan volt ideje csörögni Kevinnek.
 - Halló...
 - Halló... Igen. Ki az? - Kérdezte Kevin.
 - Szia Kevin, Rebeca vagyok.. - folytatta Rebeca.
 - Mondjad, drágám... miért vagy ennyire megijedve? - kérdezte kicsit feszülten Kevin.
 - Be -be -be - indult a szülés,  Si -si -sies - hebegte Rebeca.
 - Tarts ki drágám rohanok - mondta Kevin, megnyugtatva Rebit.
Kevin elindult a kórház felé. Pont időbe ért oda, mert akkor vitték be a szülőszobába Rebecat.

... 3 óra elteltével megjött az új családtag.


A kisbabát odatették Rebi mellkasára, és megetette.
- Lány lett. - mondta boldogan Rebi.
- Akkor Bella lesz a neve. - tette hozzá büszkén Kevin.
Bella szőke hajjal, kék szemmel született.:)
 - Na látod, jól mondta anyu szelleme pont a 3 hét telt le. - mondta ketten Rebi, mikor beszélgettek.

***pár nappal később***

 - Jajj.. de jó végre mehetek haza!! - sóhajtott fel Rebeca.
Mikor hazaértek, (már hárman), a gyerekszobát még egy kicsit át kellett rendezni, mert Kevinék fiút vártak
De azt tudni kell, hogy Rebeca sokkal jobban őrült a lánynak.
Este volt mikor hazaértek.
 - Kevin drágám neki állsz átrendezni a gyerek szobát? - kérdezte Rebi.
 - Ma már nem ,mert nagyon fáradt vagyok, de holnap majd megcsinálom. - hangsúlyozta Kevin.
 - És akkor hol fog a Bella aludni? - kérdezte Rebeca.
 - Ma éjszaka nálunk, holnap meg már kész lesz a szobája. - válaszolt fáradtan Kevin.
Másnap már kora reggel nekiállt Kevin a szobát átrendezni. Már majdnem készen volt, mikor úgy érezte, hogy muszáj egy kicsit leülnie.
Leült Bella kanapéjára.
Egyszer csak Kevin apjának a szelleme jelenik meg elötte. Kevin megijedt, mert nem számított rá.
 - Te vagy apu? - kérdezte ijedt hangon.
 - Igen, én vagyok fiam - válaszolt az apja.
 - Csak, hogy tudd azért jöttem el hozzád, hogy tudd édesanyáddal nagyon büszkék vagyunk az új családtagra. - mondta büszkén az apja.
 - Jajj.. köszönjük szépen - mondta boldogan Kevin.
 - Dolgozz csak tovább, hadd örüljön Bella a szobájának. - mondta Kevin apja.
- Jólvan.. És köszönöm szépen apu, hogy beszélhettem veled újra. - mondta megköszönve Kevin.
És a szellem eltűnt. Kevin most még gyorsabban és boldogan folytatta a szobát. Rebeca is felébredt és elment fürödni.
Előtte felszólt Kevinnek.
- Kevin vigyáznál Bellára míg én fürdök? - kérdezte Rebeca.
- Igen, drágám megyek. - válaszolta Kevin.
És Kevin lement Bellával TV-t nézni.
Rebi fürdés után, a tükörbe a haját csinálta, és megjelent az anyja szelleme.
- Jujj.. anyu de megijesztettél!! - mondta ijedten Rebi.
- Hupsz... bocsi, nem volt szándékos - mondta az anyja.
- Azért  ,,jöttem le fentről", hogy gratuláljak Bellához. - mondta büszkén az anyja.
- Köszönjük szépen, mi is nagyon örülünk, - mondta Rebi.
Miután Rebeca kész lett a hajcsinálással, lement reggelit csinálni.
Míg Rebeca elkészítette a reggelit, addig Kevin befejezte a szobát.
És most megmutatom, hogy, hogy nézett ki Bella szobája: (én rajzoltam:))


Miután Kevin kész lett Bella szobájával, Rebeca már kész volt a reggelivel.
- Kevin jössz? Kész a reggeli. - hívta le Rebeca Kevint.
- Igen, megyek. - válaszolt Kevin.
És elindult Kevin az emeletről.
 - Pont kész lettem, a szobával! - tette hozzá Kevin, míg jött le az emeletről.
És leültek reggelizni.
 - Bellát, már megetetted? - kérdezte kevin.
 - Igen, míg csináltad a szobáját, addig megetettem - mondta Rebeca
Most még Bella Rebeca kezében volt
 - Egy pillanat, csak Bellát beviszem az Új szobájába - mondta ,,egy kicsit időt kérve" Rebeca.
És fogta Rebeca Bellát és felvitte a szobájába.
Rebeca fent elaltatta Bellát, majd visszatért a reggelihez.
Ma reggel Rebeca tojásrántottát készített reggelire.
Reggeli közben Rebeca és Kevin beszélgettek.
Képzeld el, hogy míg a gyerekszobát csináltam megjelent anyu szelleme - mondta Kevin
 - Milyen érdekes, nekem is megjelent anyu szelleme - tette hozzá meglepődve Rebeca.
 -Remélhetőleg Bella, ha megérzékeli, hogy ő is szellemeket lát, akkor ezt az erejét jóra fogja használni - mondta bizakodóan Kevin

0 kommentet kaptam:

Megjegyzés küldése