Mindenkinek:

Ha gondod, kérdésed, panaszod van, vagy más egyéb, erre mindig írhatsz!!!:)


Elérhetőségeim
: itt a blogon,

vagy E-mail-be: krisztikee15@freemail.hu

2011. június 1., szerda

Sziasztok!

Ahogy észrevehettétek, új külsővel pompázik az oldalam :D!!
Remélem mindenkinek tetszik, de a tetszéseteket az új közvélemény kutatásomban is kifejezhetitek :]

 ________________________________


A másik dolog amiért most ide írok,
tudom , hogy sok ideje nem hoztam új fejezetet,
de a német vizsgámra kellett készülnöm gőzerővel:)
Ami 5-ös lett az én nagy meglepetésemre,
Vagyis megérte rá ennyit készülnöm :)

________________________________

Tehát összegezve ezt a bejegyzést:

- Friss már kész van, csak időt kell kerítenem, hogy leírjam, de a hét vége felé már fent lesz!!!
- A másik dolog, hogy remélem , hogy az új külső mindenkinek tetszik!!,
  Nem tudom ti hogy vagytok vele, de én a másikat már untam, ezért határoztam, úgy hogy megváltoztatom.

Sok Puszi Mindenkinek
Kriszti...

 

0 kommentet kaptam:

Megjegyzés küldése