Mindenkinek:

Ha gondod, kérdésed, panaszod van, vagy más egyéb, erre mindig írhatsz!!!:)


Elérhetőségeim
: itt a blogon,

vagy E-mail-be: krisztikee15@freemail.hu

2011. szeptember 22., csütörtök

Eredmények

Sziasztok!!!


Végre megjött a verseny eredményhirdetése:)

Tudom, hogy sokat kellett várni rá, de elkezdődött a suli és nem sok időnk volt, átbeszélni Robertával az eredményeket!

A döntés nagyon nehéz volt, mert a pályázatok nagyon jók lettek, de végül is megszülettek:)


Eredmények:

I helyezett: Alice és Libricica















II. helyezett: Haidey















III. helyezett: Katlyn















Minden versenyzőnek oklevél:







A többiek akik jelentkeztek sajnos nem tudták elkészíteni a novellát!!!
Névszerint:

Kate: Jelezte, hogy nem tudja elkészíteni!!
Nix: Kért még haladékot, de nem kaptam meg tőle!!
Puszmó: Írtam neki, de nem kaptam választ, és nem kaptam meg tőle sem!!!


A díjat és oklevelet nem lehet továbbküldeni!!!

És mindenkinek gratulálunk a helyezéséért!!!

Puszilok mindenkit!!!!:):):)




6 kommentet kaptam:

B. P. Haidey írta...

Köszönöm! :D

Kriszti:) írta...

Szívesen:)

Libricica írta...

Köszi :)
Váááááó!

Kriszti:) írta...

Szívesen:)

Kleió írta...

Nagyon szépen köszönöm :) nagyon örülök neki, nem is gondoltam volna
Puszi♥

Kriszti:) írta...

Nagyon szívesen:)
Megdolgoztál az eredményedért:)♥

Megjegyzés küldése